Revael Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Chciałbym zrobić tak aby: obj_key1 się niszczył kiedy dotyka gracza(zrobione), kiedy w roomie nie ma obj_key1 nad graczem tworzy się obj_key2(zrobione) i teraz jest problem: kiedy gracz dotyka obj_wall kiedy nad graczem jest obj_key2 obj_key2 się niszczy a obj_key się pojawia w tym miejscu gdzie został zniszczony. W skrócie: jak zrobić aby objekt tworzył się w miejscu jego ostatniego zniszczenia. Nie wiem jak się za to zabrać :/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Bardziej skomplikowanie nie mogłeś tego opisać. Przecinki mogły by bardzo dużo pomóc. Nie rozumiem więc strzelam: GML (Event Destroy objkey2) instance_create(x,y,obj_key) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Revael Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Bardziej skomplikowanie nie mogłeś tego opisać. Przecinki mogły by bardzo dużo pomóc. Nie rozumiem więc strzelam: GML (Event Destroy objkey2)instance_create(x,y,obj_key) Wiedziałem, że nikt nie zrozumie :P. Jak zapisać ostatnią znaną pozycję jakiegoś objektu? Tak aby pozniej stworzyl sie w miejscu gdzie sie zniszczyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Zapisać ją do dwóch zmiennych. Osobno x i y. Ale może inne rozwiązanie Cię zaspokoi. Możesz nie usuwać tego obiektu a tylko go dezaktywować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Revael Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Zapisać ją do dwóch zmiennych. Osobno x i y. Ale może inne rozwiązanie Cię zaspokoi. Możesz nie usuwać tego obiektu a tylko go dezaktywować. Jak go zdezaktywować? Jaki jest do tego kod? EDIT : WIELKI Mój błąd... nie ustawiłem tego obiektu w roomie, już wszystko działa ;_; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 instance_deactivate_object() i instance_activate_object() Przeczytanie całej dokumentacji to mniej niż 5 godzin. Polecałbym przed zabraniem się za jakąkolwiek grę. Sporo fajnych funkcji znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się