Micanser Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Witam, mam nadzieje ze temat jest w dobrym miejscu. Chcę zrobić rpg w 3d, mapki były by małe, głównie chodziło by się po pomieszczeniach i nawalało. Przeciwnikóe zrobie prawdopodobnie takicj jak w doomie, czyli płaskich, ale gorzej z postacią, wolał bym żeby nie była płaska. Czy znacie jakieś dobre rozwiązania, aby postać dobrze wyglądała (nie chce robić takiej jak w Golden Curse). Jeżeli postać miała by być płaska, prosze o popdanie mi linku do grafiki z postacią od tyłu chodzącej, atakujacej i zasłaniającej się najlepiej taczą. Chodzi mi o gre ttp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Google XP ale tak serio raczej ciężko było by coś takiego znaleźć zwłaszcza z całą tą animacją którą potrzebujesz wiesz radzę ci pobrać jakiś modeler do 3d np. darmowy blender i wymodeluj sobie postać dodaj mu animacje jaką potrzebujesz i potem eksportuj animacje do formatu gif (jeśli jest to możliwe ^^''') (wiem możesz napisać łatwo ci mówić ale wiem że to nie takie proste ale wątpię żebyś na necie znalazł to co potrzebujesz więc raczej innego wyjścia nie masz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Najlepiej jakbyś ktoś dał link do modelera plików x. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 blender.org Hm Open Sourcowy, a w czym napisany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 A czy w blenderze można wymodelować modele formatu x?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 A nie możnaby było zrobić rękę jako oddzielny objekt i przy ataku aby się pochylała. Troche to sztywne, ale przynajmniej się rusza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Micanser: blender chyba potrafi zapisywać modele do formatu x, ale głowy co do tego nie dam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 A nie możnaby było zrobić rękę jako oddzielny objekt i przy ataku aby się pochylała. Troche to sztywne, ale przynajmniej się rusza. Tak było by najlepiej, ale nie mam dobrze wyglądających częci ciała, a nie chce zrobić takiego gostka jak w Golden Curse (już mumiam mi mniej sztywno wyszła). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Blender do X? Jasne że może :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 To czemu jak prubuje wczytać jakikolwiek plik X, to wyskakuje błąd ze jest zły rodzaj pliku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Próbowałeś importowania? :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Też wyskakuje błąd, a potem program się wyłącza, może to wina pliku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Przepraszam że pise drugiego posta pod rząd, ale mam jedno pytanie. Jeśli mam taki kod generujący model d3d_transform_set_identity(); d3d_transform_add_translation(x,y,0); d3d_primitive_begin_texture(pr_trianglelist,-1); d3d_vertex_texture(0.12,39.36,6.69,0.85,-0.55); d3d_vertex_texture(-11.54,11.87,-6.23,0.89,-0.42); d3d_vertex_texture(5.69,88.35,-11.56,0.91,-0.74); d3d_vertex_texture(-39.89,114.09,15.35,0.15,-0.22); d3d_vertex_texture(-28.80,115.17,-0.50,0.10,-0.23); d3d_vertex_texture(-34.99,109.89,3.86,0.13,-0.19); d3d_primitive_end(); d3d_transform_set_identity(); To jak nałożyć na niego texsture, w grze cały model jest biały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 d3d_primitive_begin_texture(pr_trianglelist,-1); -1 to indeks tekstury tzn. backgrounda. -1 oznacza "żaden" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się