Skocz do zawartości

3d rpg


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam nadzieje ze temat jest w dobrym miejscu. Chcę zrobić rpg w 3d, mapki były by małe, głównie chodziło by się po pomieszczeniach i nawalało. Przeciwnikóe zrobie prawdopodobnie takicj jak w doomie, czyli płaskich, ale gorzej z postacią, wolał bym żeby nie była płaska. Czy znacie jakieś dobre rozwiązania, aby postać dobrze wyglądała (nie chce robić takiej jak w Golden Curse). Jeżeli postać miała by być płaska, prosze o popdanie mi linku do grafiki z postacią od tyłu chodzącej, atakujacej i zasłaniającej się najlepiej taczą. Chodzi mi o gre ttp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Google XP

ale tak serio raczej ciężko było by coś takiego znaleźć zwłaszcza z całą tą animacją którą potrzebujesz wiesz radzę ci pobrać jakiś modeler do 3d np. darmowy blender i wymodeluj sobie postać dodaj mu animacje jaką potrzebujesz i potem eksportuj animacje do formatu gif (jeśli jest to możliwe ^^''') (wiem możesz napisać łatwo ci mówić ale wiem że to nie takie proste ale wątpię żebyś na necie znalazł to co potrzebujesz więc raczej innego wyjścia nie masz)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie możnaby było zrobić rękę jako oddzielny objekt i przy ataku aby się pochylała. Troche to sztywne, ale przynajmniej się rusza.

Tak było by najlepiej, ale nie mam dobrze wyglądających częci ciała, a nie chce zrobić takiego gostka jak w Golden Curse (już mumiam mi mniej sztywno wyszła).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam że pise drugiego posta pod rząd, ale mam jedno pytanie.

Jeśli mam taki kod generujący model

d3d_transform_set_identity();
d3d_transform_add_translation(x,y,0);
d3d_primitive_begin_texture(pr_trianglelist,-1);
d3d_vertex_texture(0.12,39.36,6.69,0.85,-0.55);
d3d_vertex_texture(-11.54,11.87,-6.23,0.89,-0.42);
d3d_vertex_texture(5.69,88.35,-11.56,0.91,-0.74);
d3d_vertex_texture(-39.89,114.09,15.35,0.15,-0.22);
d3d_vertex_texture(-28.80,115.17,-0.50,0.10,-0.23);
d3d_vertex_texture(-34.99,109.89,3.86,0.13,-0.19);
d3d_primitive_end();
d3d_transform_set_identity();

To jak nałożyć na niego texsture, w grze cały model jest biały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...