Phoenix Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Witam. Kodze sobie w wolnych chwilach mały symulator wyścigów. Mój problem polega na tym, że trasa jest powyzej napisów jakie generuje mi obiekt control. Próbowałem z depthami, ale w ogóle to nie działa. Jest to troche uporczywe, bo chciałbym zrobić na torze tarki, a one są ponad samochodzem... Druga sprawa to pytanie o czas. W GM'ie istnieje możliwość liczenia w tysięcznych sekundy? Aktualnie mam tylko do dziesiętnych i brak konkretnego pomysłu do powiększenia "skali". Dzięki, pozdrawiam. PS: szukałem w tematach, ale brak odpowiedzi na moje pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 get_timer() zwraca ci miliardowe części sekundy licząc od początku uruchomienia gry. Z depth musisz bawić się w inne obiekty, np zrobić osobny drugi controler który będzie odpowiadał za rysowanie, albo... Próbować draw GUI Edit: Sorry dopiero doczytałem że chodzi o 8.1. Rób inne obiekty o innym depth, i kombinuj z funkcjami od czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 No to przecież napisałem, że próbowałem :). Zmieniałem depth to na -1, -100, 1, 12, 143, nic nie działa. Samochód i to co pisze controler jest pod obiektem trasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Dobra. Ogarnąłem. Zamotałem się z + i -. Można usnąć temat :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się