Sutikku Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Hej. W ten sposób umieszczam tile GML tile_add(background3, 0, 0, 64, 64, xx*64, yy*64, 100) No i mam obiekt ściany i jest on zasłaniany przez te tilesy, a depth ustawiony na 1. Co robię źle? I to tylko te obiekty ;-; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxGaming Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Bo wpisałeś depth 100 to co się dziwisz ;p Ostatni argument to depth, czym wyższy depth tym wyżej jest obiekt. Zmniejsz depth tile. lub zwiększ depth ściany ;) No dobra, przyznaje - nie pamiętam już tego xD W każdym razie spróbuj obiekt na minus dać, a potem na odwrót, jedno na plusie w każdym razie, drugie na minusie i zobacz co będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Trochę pokombinowałem, poustawiałem depthy na odwrót, pomyślałem też żeby ustawiać depth ścian na nowo, po czasie, ale nadal nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-[PhariseuS]- Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Możesz zamieścić źródło albo chociaż skrypt, kiejbym mógł odtworzyć? Bo nawet nie jestem w stanie sobie wyobrazić, na czym mógłby polegać błąd. Generalnie im mniejsza głębokość (depth), tym bardziej "na wierzchu" znajdzie się obiekt lub instancja. Sprawdź czy jakiś fragment kodu nie ustawia manualnie głębokości ścian na większe wartości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Już to ogarnąłem, skomentuję to tak, że jestem skończonym idiotą ;x Zmieniałem depth w okienku obiektu, a sam depth gdzieś tam w trakcie się zmieniał na +1000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się