Skocz do zawartości

funkcja modowania


Cekol

Rekomendowane odpowiedzi

robię gre w pełni którą można zmodować czyli:

są pliki txt jako obiekty i np w takimt txt by się znajdowało:

create="gravity=0.1"
step="..."
draw="..."

i teraz po jakiejś czynności np player ma wystrzelić obiect strzał.txt i gra ma pobrać do tego obiektu czynności z tego pliku :blink:

chyba mnie rozumiecie :(

jeśli nie to chodzi mi o modowanie takie jak w gusanos

 

jest dużo pytań na tym forum jak pobierać zmienne z pliku lecz ja ich niezrozumiałem :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plik.txt:

create = "zmienna = 'ale jaja'";
step = "zmienna = zmienna + 'hahahaha'";
draw = "draw_text(100,100,zmienna);";

 

w create:

 

create = "";
step = "";
draw = "";
execute_file("plik.txt");
execute_string(create);

 

w step:

execute_string(step);

 

w draw:

execute_string(draw);

 

jakoś tak ja bym kombinował :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A miało być tak pięknie... :]

już zacząem robić ten engine modowania i mi wyszło :D

pierwszy obiekt działał :D

więc chciałem zrobić aby obiekt stwożył inny obiekt czyli użył innego pliku.txt

i tu zaczęło mi się rypać :(

oto efekt mojej pracy: https://gmclan.org/up808_4_gusanos.html proszę speców od gma jeżeli mogą to aby przerobili to tak aby działało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...