dexter19 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Witam Problem który mam to mianowicie to: kiedy nachodzę na obiekt który jest jakby to napisać włącznikiem sprita to gdy naciskam Z raz to się wygląd w tym obiekcie zmienia ale w odwrotną stronę to nie działa. GML if(keyboard_check(ord('Z'))) { obj_obraz.sprite_index=spr_czarny } if(keyboard_key_release(ord('Z'))) { obj_obraz.sprite_index=spr_czysty } Kod wiem że jest beznadziejny ale niewiem co zrobic PS. Mam GM8Lite Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Dobrze rozumiem? Chcesz przełączać pomiędzy dwoma sprite? No to próbuj tak: GML if(keyboard_key_release(ord('Z'))) { if(obj_obraz.sprite_index=spr_czysty) { obj_obraz.sprite_index=spr_czarny } else { obj_obraz.sprite_index=spr_czysty } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter19 Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Tak chce przełączac pomiędzy dwoma sprite. Ale twój kod nie chce działac. Dołączyłem twój kod do mojego i nie zadział. Chce po prostu żeby to było tak: raz naciskam- obraz się pojawia, naciskam drugi raz obraz znika. To nie chce mi wyjśc w obrębie jednego przycisku. Przy dwóch klawiszach to nie jest żaden problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 No to w takim razie użyj tylko mojego kodu. Widać że nie do końca wiesz jak jak działał twój kod. Przy wciśniętym przycisku ustawiał sprite na spr_czarny a przy puszczeniu zmieniał na spr_czysty i raczej to nie jest to w jaki sposób chciałeś by działał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter19 Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Twój kod działa tylko z pewną poprawką :) GML if(keyboard_check_pressed(ord('Z'))) { if(obj_obraz.sprite_index=spr_czysty) { obj_obraz.sprite_index=spr_czarny } else { obj_obraz.sprite_index=spr_czysty } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się