gilos99 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 GML direction=direction; image_angle=direction; if distance_to_object(obj_przeciwnik) < 200 { direction=point_direction(x,y,obj_przeciwnik.x,obj_przeciwnik.y); move_towards_point(obj_przeciwnik.x,obj_przeciwnik.y,3); instance_create(x,y,obj_pocisk_bot_rock); } 1. Bot chodzi cały czas zwrócony w prawo gdy chodzi, dopiero skręca gdy widzi przeciwnika (dystans do przeciwnika<200) , 2. Bot nie chce obrócić w stronę przeciwnika a w niego strzela, Proszę o pomoc! Zgóry dziękuję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 W takim wypadku musisz rozróżnić i w innych sytuacjach używać direction oraz image_angle. Pierwszy to kierunek poruszania, drugi to kierunek w którym obrócona jest postać. Pobaw się jeszcze trochę i do wszystkiego dojdziesz, bo jesteś już blisko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilos99 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Dzięki Ci za zmuszenie do myślenia :) Już wiem w czym tkwi problem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się