Aro Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Jestem nowicjuszem w Game Makerze. Mam mały problem. 1Jak pobrać z okna z prośbą o tekst, string a potem wyświetlić go . Ja prubujem tak ale mi nie wychodzi: { get_string('Podaj Swoje imie graczu nr 1',Global_imie1); draw_text(160,160,"Imie Gracza nr 1: "); draw_text(340,160, "" + string(imie1)); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Problem jest w tym, że próbujesz wyświetlać nie tą zmienną, którą zapisałeś :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Zmieniam nazwę tematu, bo "problem" trochę nie pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Ja wim jak to zrobić. I powim! { global.imie1 = get_string('Podaj Swoje imie graczu nr 1','Kazek'); //to drugie, po przecinku, to domyślne imię! draw_text(160,160,'Imie Gracza nr 1: '+global.imie1); } i to tyle. :) EDYTOWAŁEM I TERAZ JEST GIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Dawidsu: funkcje string() uzywamy wtedy kiedy chcemy zmienic zmienną typu liczba na zmienną typu tekst, a nie tekst na tekst. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aro Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Wpisałem te kod ale jak odpalam grę to nic się nie dzieje(Nie pojawia się tekst!). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...