Skocz do zawartości

Pobieranie stringa z pomocą zmiennych


Aro

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem nowicjuszem w Game Makerze. Mam mały problem.

1Jak pobrać z okna z prośbą o tekst, string a potem wyświetlić go . Ja prubujem tak ale mi nie wychodzi:

{

get_string('Podaj Swoje imie graczu nr 1',Global_imie1);

 

draw_text(160,160,"Imie Gracza nr 1: ");

 

draw_text(340,160, "" + string(imie1));

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wim jak to zrobić. I powim!

{

global.imie1 = get_string('Podaj Swoje imie graczu nr 1','Kazek'); //to drugie, po przecinku, to domyślne imię!

draw_text(160,160,'Imie Gracza nr 1: '+global.imie1);

}

 

i to tyle. :)

 

EDYTOWAŁEM I TERAZ JEST GIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczę! Nie można pchać get_string do Drawa, bo Draw wukonywany jest ciągle. I ciągle pyta o imię.

Trzeba dać do Create kod:

 

global.imie1 = get_string('Podaj Swoje imie graczu nr 1','Kazek');

 

Do Draw trzeba dać taki kod:

 

draw_text(160,160,'Imie Gracza nr 1: '+global.imie1);

 

I teraz będzie działać. Sprawdziłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...