Hawaxi Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Siemanko, Ostatnio robiłem grę i postanowiłem zobaczyć jak zadziała na androidzie wiec zmieniłem wszystkie przyciski na myszke ale mam pewien problem chce aby po dotknięciu guzika ze strałką w lewo postać ruszała się w lewo: GML key_left = -keyboard_check(vk_left); przy klawiaturze działało to świetnie ale na myszce już nie: GML key_left = -mouse_check_button(mb_left) && position_meeting(mouse_x,mouse_y,obj_left); przy guziku w prawo wszystko działa prawidłowo: GML key_right = mouse_check_button(mb_left) && position_meeting(mouse_x,mouse_y,obj_right); Napisze mi ktoś dlaczego przycisk w lewo nie działa??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Sprawdź co zwraca mouse_check_button(mb_left). Prawdopodobnie tylko wartości 0 i 1. Nie mam pojęcia czemu dajesz minus przed? Chcesz zrobić negację? Negację robi cię wykrzyknikiem. W twoim wypadku jeżeli mouse_check_button(mb_left) jest 1 (true) to robisz z tego -1 (false), a jeżeli jest 0 to próbujesz zrobić -0 a oba są false. Warunek zawsze będzie nie spełniony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się