Skocz do zawartości

tekst


Gladius

Rekomendowane odpowiedzi

Najprostszy to przechowywać tekst w zmiennej, rysować go na ekranie (draw_text()) i zmieniać go po naciśnięciu przycisku. Problem jest taki że najprostsze rozwiązanie nigdy się nie sprawdza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno z fajniejszych rozwiązań (które od razu Ci polecam) to użycie struktur.

GML (create)
czat=ds_queue_create()

ds_queue_enqueue(czat,"Cześć")

ds_queue_enqueue(czat,"Mam dla Ciebie zadanie")

ds_queue_enqueue(czat,"Przynieś mi kawy!")

s=""

 

GML (Key press)
s=ds_queue_dequeue(czat);

 

GML (draw)
draw_text(32,200,s)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...