Skocz do zawartości

Sterowanie a'la Hotline Miami


ziolo97

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam taki problem przy sterowaniu. Robię grę w stylu Hotline Miami i chciałbym zrobić aby postać patrzyła na kursor. W FAQ jest coś na ten temat napisane ale kod mi nie działa.(Chodzi o pkt. 12)

GML
direction=point_direction(x,y,celownik.x,celownik.y);

image_angle=direction

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo nie masz czegoś takiego jak celownik. Zmień to na

GML
direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);

image_angle=direction

mouse_x i mouse_y to zmienne które mówią o położeniu myszki, chyba względem monitora, a nie okna gry. Mogę się mylić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo nie masz czegoś takiego jak celownik. Zmień to na

GML
direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);

image_angle=direction

mouse_x i mouse_y to zmienne które mówią o położeniu myszki, chyba względem monitora, a nie okna gry. Mogę się mylić.

Dzięki wielkie teraz już działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo nie masz czegoś takiego jak celownik. Zmień to na

GML
direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);

image_angle=direction

mouse_x i mouse_y to zmienne które mówią o położeniu myszki, chyba względem monitora, a nie okna gry. Mogę się mylić.

Mi się wydaje, że względem okna, ale nie mam jak teraz sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...