ziolo97 Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Witam, mam taki problem przy sterowaniu. Robię grę w stylu Hotline Miami i chciałbym zrobić aby postać patrzyła na kursor. W FAQ jest coś na ten temat napisane ale kod mi nie działa.(Chodzi o pkt. 12) GML direction=point_direction(x,y,celownik.x,celownik.y); image_angle=direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Bo nie masz czegoś takiego jak celownik. Zmień to na GML direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); image_angle=direction mouse_x i mouse_y to zmienne które mówią o położeniu myszki, chyba względem monitora, a nie okna gry. Mogę się mylić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziolo97 Opublikowano 21 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Bo nie masz czegoś takiego jak celownik. Zmień to na GML direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); image_angle=direction mouse_x i mouse_y to zmienne które mówią o położeniu myszki, chyba względem monitora, a nie okna gry. Mogę się mylić. Dzięki wielkie teraz już działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxGaming Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Bo nie masz czegoś takiego jak celownik. Zmień to na GML direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); image_angle=direction mouse_x i mouse_y to zmienne które mówią o położeniu myszki, chyba względem monitora, a nie okna gry. Mogę się mylić. Mi się wydaje, że względem okna, ale nie mam jak teraz sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 mouse_x, mouse_y to pozycja kursora w roomie. Ani w oknie, ani na ekranie - w roomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się