Skocz do zawartości

Uciekające światło


Sutikku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałem zrobić światło latarki. Tak wygląda kod obiektu odpowiedzialnego za światło

Create

GML
sur=surface_create(room_width, room_height);

surface_set_target(sur);

draw_clear(c_black)

surface_reset_target();

End Step

GML
surface_set_target(sur)

draw_clear(c_black)

draw_set_blend_mode(bm_subtract)

draw_sprite_ext(spr_light,0,o_player.x, o_player.y, 1, 1, o_player.image_angle, c_white, 1);

surface_reset_target();

draw_set_blend_mode(bm_normal)

Draw

GML
draw_surface(sur ,view_xview, view_yview)

W jednej grze, to działało, a teraz nie. Różnica jest chyba tylko w tym, że w grze w której działało, nie było view. Teraz kiedy idę np. w prawo, to ja przejdę 64 pixele, a światło 128 pixeli. Przy granicach roomu, wraca do dobrego stanu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...