Sutikku Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Witam. Chciałem zrobić światło latarki. Tak wygląda kod obiektu odpowiedzialnego za światło Create GML sur=surface_create(room_width, room_height); surface_set_target(sur); draw_clear(c_black) surface_reset_target(); End Step GML surface_set_target(sur) draw_clear(c_black) draw_set_blend_mode(bm_subtract) draw_sprite_ext(spr_light,0,o_player.x, o_player.y, 1, 1, o_player.image_angle, c_white, 1); surface_reset_target(); draw_set_blend_mode(bm_normal) Draw GML draw_surface(sur ,view_xview, view_yview) W jednej grze, to działało, a teraz nie. Różnica jest chyba tylko w tym, że w grze w której działało, nie było view. Teraz kiedy idę np. w prawo, to ja przejdę 64 pixele, a światło 128 pixeli. Przy granicach roomu, wraca do dobrego stanu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 weź spróbuj dać żeby rysowało tego surface'a od punku 0,0 skoro i tak jest wielkości całego roomu, albo bardziej optymalne będzie żeby był wielkości view_wview i view_hview, a jak to nie pójdzie to spróbuj dać indeksy (view_cośtam[0] :D) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się