Wolfoxer Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Pewnie będzie potrzebny DLL albo to nie możliwe ale spytam: Jak zrobić lustro że odbija się w nim najbliższy obiekt z lewej i drugie lustro że najbliższy z prawej, chodzi mi o coś takiego: i i - lustro @ - obiekt1 # - obiekt2 Sytuacja 1: ............................... .........@.....#.....i#i... Sytuacja 2: ............................... .........#.....@.....i@i... Najlepiej żeby odbicie było odwrócone (jak nie można odwróconego to lustro do niczego :) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 draw_sprite(sprite_index,0,x,y); for (i = 0; i < instance_count; i += 1) draw_sprite_ext(instance_id[i].sprite_index, instance_id[i].image_index, instance_id[i].x+((x-instance_id[i].x)*2),instance_id[i].y,-1,1,0, c_white,1); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Jeden ze sposobow moze wygladac tak: var xx,yy,obiekt; for(i=0;i<=1000;i+=5) { obiekt=instance_place(x-i,y,all) if obiekt!=-4 { odbicie=obiekt.sprite_index break } } w draw draw_sprite(sprite_index,-1,x,y) draw_sprite_ext(odbicie,0,x,y,-1,1,0,c_white,1) wartosci do zmienienia do wlasnych potrzeb, mozesz tez dodac w for warunek czy dany obiekt ma sie odbijac czy go omijac. E. heh zaczalem pisac posta i nie bylo mnie dluzsza chwile, i matthew napisal sporo wczesniej, choc to co on napisal jakos nie dziala zbyt dobze. Tak wlasciwie to nie rozumiem w ogole jak w taki sposob mozna uzyskac efekt ktorego potrzebuje wolfoxer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Jaki typ gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 27 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 @Tymon Platwormówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Heh, wiem o jakie ci chodzi, źle cię zrozumiałem. Zabieram się do pracy. Ale jeśli chcesz to pokombinuj w tym https://gmclan.org/up1096_11_mirror.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 a czy jest jakiś sposób żeby uciąć sprite gdy np. wyjdzie poza lustro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 draw_sprite_part() ale coś się dzieje z originem wtedy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Ja Cie, to ustaw na 0,0 i sprawdź czy sprit może być rysowany na podstawie x,y, sprite_width, sprite_height ... etc. Możesz użyć jeszcze surface. Można wtedy nawet ciekawe efekty uzyskać :) Matthew, nie staraj się na siłę udowadniać że znasz GML. Widać to i tak i tak, przynajmniej ja widzę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 wiem że to trochę inny temat ale czy może mi ktoś przerobić ten kod tak by rysowało się go x,y,x2,y2 znaczy się że zamiast ilości spritów dawało by się tamte parametry: t1=0; t2=0; tile_width=5; tile_height=5; repeat(tile_height){ repeat(tile_width){ draw_sprite(sprite_index,-1,x+t1,y+t2); t1+=sprite_width; } t1=0; t2+=sprite_width; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 @Tymon prawda mathiew jest bardzo dobry ;) choc do borka i ganji pewnie wiele mu brakuje ;p (mowie tu o tworcach gier a nie o leniwych ;p) @pieter6 zrob swoj temat z poprawna nazwa A Ty odzywaj się na temat, chyba przestanę wam popuszczać =P Poza tym, mogę jeszcze wymienić przynajmniej 3-5 równie aktywnych twórców na polskiej scenie =] Tymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 zapytałem się tak przy okazji tobie też może się to przydać huh :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się