Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 29 Czerwca 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 No to wygląda to tak, tworzę zmienną x, której początkowa wartość wynosi 60. No i chciałbym ogólnie, by wartość ta randomowo się zwiększała, bądź zmniejszała, ale powoli zwalniając można by powiedzieć. Próbowałem wszystkiego, ale mój skill jak widać nie jest namacalny. Dodam, że jest to po prostu zmienna dla wysokości latającego ptaka 3d, który po prostu ma zmieniać swój pułap i sobie dryfować w przestworzach na wytyczonym pathie. Macie jakieś pomysły? Nagrodzę batonem edit: oops nie ten dział, przepraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 licz średnią co klatkę GML cel = 40 + random ( 40 ); GML zmienna = ( cel + zmienna * 26 ) / 27; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 29 Czerwca 2014 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 obiecany baton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się