MaxGaming Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Czy dałoby się zrobić optymalnie silnik oświetlenia w 2D? Czy jest może już jakiś gotowy przykład? Czy macie może jakieś pomysły jak to zrobić? Bo robienie osobnych obiektów do każdego "wektora" światła nie wchodzi w grę przez wzgląd na optymalizacje, ale może są jakieś fajne sposoby? Albo może coś takiego jest nie możliwego w GMS... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 28 Czerwca 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 w necie roi się od genialnych przykładów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxGaming Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Myślałem, że to na tyle poroniony pomysł, że nawet nie googlowałem xD Dzieki, pogoogluje w takim razie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się