orzechyarachidowe Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Wpisuje friction=50 i nic się nie dzieje. Wkleiłem wszędzie gdzie się dało a opcji mało bo kod ubogi. Więc wstawiłem w create, w step oraz przy każdym ruch. Niech ktoś mnie oświeci co jest nie tak. Mam Studio standard Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 friction to zmienna którą ustalasz jak szybko WBUDOWANE zmienne ruchowe będą się zerować. speed, vspeed, hspeed Te 3 zmienne służą do automatycznego poruszanie sie z wybrana predkoscia. Friction bedzie te wartosci zmniejszac co step. Friction wystarczy ustalic raz w create. Zapewne wykorzystujesz go do czegos do czego sie go nie uzywa. Wklej kod czy cos, jesli nadal masz problem. I uzyj tagow [.gml][./gml] (bez kropek) aby lepiej wygladalo: GML //Przykladowy kod w celach prezentacyjnych. if place_free(x,y+1) then y++; if a=b { c=b*a; room_goto_next(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzechyarachidowe Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 Dzięki, dzięki twoim radom w pewnym stopniu poradziłem sobie z tą funkcją, jednak nie działa tak jak chciałem ;c Chodziło o ładne zwalnianie postaci, w chodzie w mniejszym stopniu a w biegu dłużej by wszystko ładnie wyglądało, jednak friction więcej mi napsuło w kodzie niż pomogło ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się