Skocz do zawartości

Friction


Rekomendowane odpowiedzi

friction to zmienna którą ustalasz jak szybko WBUDOWANE zmienne ruchowe będą się zerować.

speed, vspeed, hspeed

Te 3 zmienne służą do automatycznego poruszanie sie z wybrana predkoscia.

Friction bedzie te wartosci zmniejszac co step.

Friction wystarczy ustalic raz w create.

Zapewne wykorzystujesz go do czegos do czego sie go nie uzywa.

Wklej kod czy cos, jesli nadal masz problem.

 

I uzyj tagow [.gml][./gml] (bez kropek) aby lepiej wygladalo:

GML
//Przykladowy kod w celach prezentacyjnych.

if place_free(x,y+1) then y++;

if a=b

{

c=b*a;

room_goto_next();

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, dzięki twoim radom w pewnym stopniu poradziłem sobie z tą funkcją, jednak nie działa tak jak chciałem ;c

Chodziło o ładne zwalnianie postaci, w chodzie w mniejszym stopniu a w biegu dłużej by wszystko ładnie wyglądało, jednak friction więcej mi napsuło w kodzie niż pomogło ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...