Skocz do zawartości

Trzęsienie ekranu


TheVVaS

Rekomendowane odpowiedzi

To jest bardzo proste. Twoim ekranem jest view. Wystarczy że w momencie gdy ma się trząś ekran będziesz manipulować view_xview[] i view_yview[]. Zrób sobie na przykład timeline długości 10 step i w każdym step dodawaj np random_range(-8,8).

 

Jedyny problem na jaki możesz trafić to gdy masz ustawione 'view follow object' w room. Wtedy musisz napisać własną funkcję centrowania view na obiekcie.

GML
if(!trzesieekranem)

{

view_xview[0]=x-(view_wview[0]/2)

view_yview[0]=y-(view_hview[0]/2)

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...