Gibki Kaktus Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Cześć. Mam problem. Wysłałem projekt 2 kolegom i mówią, że jedna rzecz im nie działa. Nic nie zmieniałem w tej rzeczy od kilku testów wstecz. A warto wspomnieć, że u mnie i na komputerze i na laptopie gdzie mam różne systemy i jednemu z kolegów wcześniej działało. Jak to naprawić, skoro jest dobrze ale źle? o.O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 23 Marca 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Jaka konkretnie rzecz nie działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 W kolizji: GML hp-=other.atak I nie odejmuje hp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Dalej nie potrafisz podać nam wystarczająco informacji abyśmy mogli Ci pomóc. Powiem Ci że podczas kolizji od hp jest odejmowana wartość atak drugiego obiektu. Zadaj sobie pytanie co jest tą wartością, albo czy w ogóle dochodzi do kolizji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Nie mam zielonego pojęcia jak to u nich wygląda. U mnie wszystko działa. A u nich jest dokladnie ten sam kod... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxGaming Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Może jednak mają nie to samo... Jeżeli wywala błąd w tej linijce to znaczy, że MUSI być inny kod... Poza tym, jak Threef mówi: podaj więcej szczegółów. Najlepiej daj kod cały w którym znajduje się ta linijka, albo projekt. I ludzie, znowu taka nazwa tematu... U góry piszę na czerwono "Nigdy nie nazywaj tematu "Pomoc", "Help me!" itp. Tytuł tematu powinien być "mówiący" czyli taki, który od razu po przeczytaniu informuje o poruszanym w nim problemie."! Zmień nazwę i zapamiętaj na przyszłość ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Nie, podawanie kodu dużo nie da. @Boad: Zacznij od sprawdzenia czy w ogóle dochodzi do kolizji. Potem sprawdź wszystkie wartości, oraz czy gdzieś nie nadpisujesz tej zmiennej. Jednym słowem: debuguj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxGaming Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Threef: Sądząc po wypowiedzi kolegi wątpie, czy wie jak się debuguje. Ale rzeczywiście, najlepiej sprawdzaj każdą linijkę kodu po kolei, czy działa poprawnie, aż w końcu wyłapiesz, gdzie jest błąd ;) Ale najpierw zastanowiłbym się, czy koledzy mają na pewno dokładnie to samo, bo to mało prawdopodobne ;) Poza tym jak ma debugować, skoro u niego działa wszystko dobrze? A w konkretnym jakimś momencie to wyskakuje kolegą, czy na starcie? Spróbuj po prostu odtworzyć u siebie jak najbardziej zbliżoną sytuacje, by sprawdzić, czy u ciebie też wystąpi ten błąd. A jeżeli na starcie to sprawdź jeszcze raz, czy mają to samo ;) Może mają jakąś inną wersję, może nie ten plik wysłałeś(z inną wersją właśnie) itp.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Podałem cały kod który tam jest. Sprawdzałem debugiem, kolizja jest i wartości zmiennej są dobre. Niemożliwe, że mają inną wersję, bo specjalnie nie raz tworzyłem nowy plik i im wysyłałem to co ja miałem. Ale dlaczego mi działa a im nie? I jednemu wcześniej działało a nic nie zmieniałem tam.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxGaming Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Daj projekt i ten gotowy exe-k co kolegą wysłałeś, sprawdzę u siebie oba pliki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się