R.o.b Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Cześć! Znalazłem informację dotyczącą konkursu polegającego, na stworzeniu jakiegoś programu na PCty. Problem polega na tym, że chętnie wziąłbym się do pracy, ale nie mam dobrego pomysłu, co mógłbym zrobić. Dodatkowym problemem jest to, że nie jestem wybitnym programistą, więc zależy mi na małym stopniu skomplikowania programu, który mógłbym zrobić. Wśród pomysłów, które przyszły mi do głowy są m.in. różnego rodzaju programy edukacyjne (duża możliwość wybrania tematu, ale jakoś nie ciągnie mnie do tego), program do robienia schematów blokowych, program do robienia prostych gier a'la point-n-click, program do robienia quizów (coś takiego jest i to nawet on-line). Jeśli mielibyście jakieś pomysły, porady albo chcielibyście się podzielić sugestiami to napiszcie :D (E)Chciałbym, aby program był przydatny tzn. żeby nie był kolejną kopią jakiegoś programu wydanego i przerobionego przez wielu ludzi, kilka razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Program do tworzenia autorunów :D (całych aplikacji, a nie skryptu) Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.o.b Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Kiedyś też przeszło mi to przez myśl. Taki program już istnieje, choć jak widać niektóry nie wiedzą o jego istnieniu. W sumie pomysł nie jest taki zły, dzięki. Zapomniałem dodać, że program, który chce napisać byłby skrobany w javie (nie wiem czy zaliczyć to jako mankament, czy coś dobrego :D ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Aplikacja do permanentnego usuwania plików wykorzystując algorytm Gutmanna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...