szmalu Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Oto moja kolejna mobilna produkcja (w zasadzie to tym razem nasza, bo jesteśmy już 2-osobowym "teamem"). Nic oryginalnego, oczywiste nawiązanie do mechaniki słynnego Fruit Ninja w innej odsłonie, lecz, mam nadzieję, nie ograniczyliśmy się do skopiowania tej gry, staramy się stosować inne rozwiązania, nowe pomysły, usprawnienia itp. Uwagi - nie ma jeszcze sklepu, który dodam po próbnych maturach no i ikonka będzie do wymiany. Proszę o uwagi, oceny, + w google, zgłaszanie błędów oraz krytykę. Ściągnąć można ją na telefon z Google Play, link poniżej. Można też odpalić za pomocą BlueStacks. Nie trzymam się szablonu, bo i tak wszystko jest w GP napisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 będe okrutny! -słaba dynamika -woda za wolno sie porusza -gdzie sie podziały czasteczki od wody -manipuluj cieniem i skalowaniem, aby wyglądało jak w 3d jednym słowem duuużo do zrobienia ale i tak na GP dostaniesz 5;P musze tylko dorwać sie do interneta na fonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 No i takie okrucieństwo cieszy :) Przynajmniej wiem czego graczom brakuje. -dodam cząsteczki do wody -z tym skalowaniem i poruszaniem cieniem to nie wpadłem na to nawet, na razie są statyczne. Poprawię (y) Co do małej dynamiki ryb i wody, to na pewno gra chodzi ci płynnie? Sprawdź czy po wyłączeniu wody w ustawieniach się cokolwiek zmieni. Na moim np. muli niemiłosiernie przy włączonej wodzie. Ale dzięki za opinię, chcę żeby nowe wersje była dopracowane jak tylko się da :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 No i takie okrucieństwo cieszy :) Przynajmniej wiem czego graczom brakuje. -dodam cząsteczki do wody -z tym skalowaniem i poruszaniem cieniem to nie wpadłem na to nawet, na razie są statyczne. Poprawię (y) Co do małej dynamiki ryb i wody, to na pewno gra chodzi ci płynnie? Sprawdź czy po wyłączeniu wody w ustawieniach się cokolwiek zmieni. Na moim np. muli niemiłosiernie przy włączonej wodzie. Ale dzięki za opinię, chcę żeby nowe wersje była dopracowane jak tylko się da :P chodzi płynnie zadnej scieny, tylko gra wydaje sie mało dynamiczna z tego powodu ze brak ruchomych czesci na ekranie typu jak zabijesz rybke to wylatuja punkty, licznik punktów przez ten czas sie zwieksza. bardzo mało jest particlesów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Okej, postaram się w następnej wersji zrobić jeszcze większy rozpie*dol na ekranie :D A właśnie, jakby ktoś miał ochotę to byłoby miło gdyby polajkował fp :D https://www.facebook.com/ClockworkBlueberry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Nie wiem jak to się stało, bo zainteresowanie samą grą jest znikome, ale patrzcie na to, muszę się pochwalić: http://www.slidedb.com/company?sort=ranktoday-asc Ranking popularności na SlideDB :D Pewnie jakiś bug, patrzcie jakie firmy są niżej. Edit: A w całym IndieDB jesteśmy dziś na miejscu 6. http://www.indiedb.com/company?sort=ranktoday-asc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się