Markos Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Opcja szukaj, taki temat już był. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 jakby co masz :D https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...30&hl=zycie prosze :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 ja bym dal tak, dla obiektow graczy w create zeby se stwozyli bara np bar = instance_create(blabla); potem swojemu bar nadawali np wlasciciel=self.id dzieki temu bar bedzie wiedzial do kogo nalezy i potem tylko ze ilosc hp w barze rowna wlasciciel.hp :P proste nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 22 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się