Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 5 Stycznia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Hej, gryzie mnie ostatnio skromna rozkmina. Otóż, z tego co kojarzę, Android nie ma natywnego wsparcia dla d3d i raczej nici z trójwymiaru. Ale zafascynowałem się sprawą Mode 7, znalazłem znakomity silnik (http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=446025) i padło pytanie - czy możliwe byłoby go odpalenie na andku? Z góry gromkie dzieny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Mode 7? Cofasz się do czasów SNESA? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 ej, Kiełbasa, ale wiesz, ze funkcje d3d sa emulowane w opengl na platformach, nie wspierajacych directa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Stąd na przykład można pykać w gry z Windowsa pod Wine. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 to co piszesz jest akurat niezalezne od gma, a systemu, a raczej samego mapowania dx na ogl w wine. runner gma na innych platformach ma wbudowane mapowanie, wiec gry na ubuntu dzialaja jak wine, bez wine. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 to co piszesz jest akurat niezalezne od gma, a systemu, a raczej samego mapowania dx na ogl w wine. runner gma na innych platformach ma wbudowane mapowanie, wiec gry na ubuntu dzialaja jak wine, bez wine. A co, jeśli można uruchamiać gry przez Wine bez mapowania DX na OGL? W ogóle według mnie od drugiej strony zrobili - skoro prawie każdy system (prócz Windows Phone) obsługuje OpenGL lub OpenGL ES, to czemu stworzyli produkt na DX? Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 GM:S nadal na windzie uzywa DX, bo tak bylo by design i boja sie tego ruszyc, uj wie czemu, skoro na andka, maca i ubuntu zrobili OGL. Oni ida po najcienszej linii oporu, zamiast przerobic runner solidnie, to dopiero ten yoyocompiler zaczyna cos zmieniac od wiekszych podstaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się