MaxGaming Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Krótkie pytanie: Czy GMS potrafi korzystać z wielu rdzeni? Wydaje mi się oczywiste, że tak, ale wolę dla pewności zapytać. @e: I nie trzeba nic specjalnego robić, on sam sobie wszystko rozkłada na wątki i rdzenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 pytasz o pc? od kiery gm na pc jest wielowatkowy? :D na andku to jest wielowatkowy by design systemu, ale pc? niet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxGaming Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Czyli używa jednego wątku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 VMka normalnego runnera tak, do logiki gry. Normalnym jest, ze sam proces gry bedzie mial inne watki na chociazby dzwiek, bo biblioteki dzwiekowe renderuja dzwieki softwareowo na watkach. nie wiem zas jak to jest z YoYoCompilerem, moze tam na czyms wymuszaja juz watki - trza by ie dowiedziec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się