danek Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Witam ;) Chce zrobić coś takiego aby pewien obiekt jak "widzi" drugi obiekt zaczął go gonić. Na razie robie to za pomocą move_towards_point. Jednak sprawia to kilka problemów: 1. Obiekty goniące wbiegaja i nachodzą na siebie 2. Podczas poruszania sie za pomoca move_towards_point obiekt traci że tak to nazwe możliwość kolizji i przenika przez wszystko. Jak można temu zaradzić ? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TERROR DRONE Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Użyj mp_potential_step, zaznacz obiektom które mają być nieprzenikalne solid. Informacje o mp_potential_step znajdziesz chociażby w dokumentacji. www.gmclan.org/?wiki=article&zm=154 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danek Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 a czym jest argument checkall? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 odpowiada za to, czy obiekt używający mp_potential_step ma omijać wszystkie inne obiekty, czy tylko solidy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się