Jeremiah Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 W czym rzecz. Zapisuję sobie screen, aby następnie załadować go jako podgląd save'a. Wszystko jest fajnie, na komputerze jest super. Problem zaczyna się na Androidzie, załadowany przez sprite_add obrazek jest bowiem jakby "podzielony" na cztery części, niewyraźny i spłaszczony (jego "x" jest ok, "y" jest dwukrotnie mniejsza). Bawiłem się z tymi opcjami w "sprite_add", ale nic nie pomaga. Grzebałem trochę w ustawieniach globalnych na Androida i też nic ;/ Wygląda to tak: http://i.imgur.com/ygby5Wc.png Tak wygląda to na komputerze, czyli normalnie: http://i.imgur.com/DbcebJE.png Na telefonie też wszystko wygląda ok, aczkolwiek gdy robiłem screena to wyszło coś takiego: http://i.imgur.com/vRLhCEa.png Nie mam pomysłu na to, co z tym zrobić. Czy ktoś ma jeszcze z tym problem? Może ktoś sprawdzić? Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Pytanie: Zapisuje się dobrze na na telefonie i źle wyświetla, czy źle się zapisuje i to złe wyświetla. To bardzo ważne pytanie, bo jak pierwsze to może to być bug GM:S i mogę poszukać czy jest zgłoszony. Mam też podejrzenie że to może być przez to że obraz jest za duży (albo masz za dużo grafik) i nie mieści się na teksturze, wtedy możesz próbować rysować ten obraz na surface. Ale jak źle już zapisuje na telefonie to możesz wykluczyć błędy z sprite_add. Wtedy mógłbyś próbować zapisać obraz innymi sposobami. Np. przez surface. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeremiah Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 No właśnie próbuję się rozeznać jak to jest z tym zapisywaniem, ale mam problem z zapisaniem screena do innej lokalizacji. Próbuję zapisać w ścieżce "mnt\sdcard\save.png" lub "sdcard\save.png", ale bez rezultatu. Coś nie tak robię? :D Dobra, jak zwykle się popisałem, na początku ścieżki powinien być przecież oczywiście "\". No i złe wieści - http://i.imgur.com/cbWpLik.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Nie da się zapisać nic poza sandboxem bez specjalnych uprawnień a GM:S chyba ich nie oferuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeremiah Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Edytowałem posta wyżej :) także się da :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Czyli źle zapisuje? Spróbuj rysować screen na surface i zapisywać surface. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeremiah Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Hm... Jak najlepiej żeby taki kod wyglądał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flashek Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 ban za spamowe sprajty na kilka dni. ΨΧΞ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeremiah Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Wszystko co rysuje na surface zapisuje potem ładnie. Nie znam tylko fajnego i szybkiego sposobu na narysowanie na nich wszystkiego, co znajduje się akurat na ekranie. Ale gdyby ktoś miał taki problem jak ja to jest jeszcze jeden sposób, łatwiejszy. Wystarczy wykorzystać screen_save_part :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się