Skocz do zawartości

D3D - Izometryczne położenie kamery?


Ryuq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chcę zrobić izometryczne położenie kamery, tak żeby każdy "bloczek" który został narysowany był pod wiadomym kątem.

http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=511544 Ten przyklad przydał mi się do przerobienia topdowna na izometrie, co nieco pomaga w robieniu mapy, Jednak nie wiem jak ustawić tą kamerę. Dałem

GML
d3d_set_projection(x,y+100,-100,x+100,y+100,0,0,0,1);

To wygląda dziwnie, i w ogóle, próbowałem to ustawiać i jakieś głupoty wychodzą, a wszystko wygląda jakby camera była "pod ziemią" a nie od góry, jak to być powinno.

Ktoś robił już coś takiego? ktoś pomoże?

Z góry dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...