Ryuq Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Witam, chcę zrobić izometryczne położenie kamery, tak żeby każdy "bloczek" który został narysowany był pod wiadomym kątem. http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=511544 Ten przyklad przydał mi się do przerobienia topdowna na izometrie, co nieco pomaga w robieniu mapy, Jednak nie wiem jak ustawić tą kamerę. Dałem GML d3d_set_projection(x,y+100,-100,x+100,y+100,0,0,0,1); To wygląda dziwnie, i w ogóle, próbowałem to ustawiać i jakieś głupoty wychodzą, a wszystko wygląda jakby camera była "pod ziemią" a nie od góry, jak to być powinno. Ktoś robił już coś takiego? ktoś pomoże? Z góry dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outlaw Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 kamera pod ziemią a powinna być nad nią, czyli masz efekt dokładnie odwrotny od zamierzonego pokombinowałbym z odwróceniem wartości, które ją warunkują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly158 Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 GML d3d_set_projection(x,y+100,-100,x+100,y+100,0,0,0,1); Wartość zmiennej z masz ujemną. Daj tak: GML d3d_set_projection(x,y+100,100,x+100,y+100,0,0,0,1); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się