Ryuq Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Witam. Miałem pomysł na pewna gre izometryczna, ale z postaciami, bronia itp w 3d. Ale mam jeden problem, poniewaz nie wiem co zrobic z granatami i tego typu rzeczami. Gra ma byc shooter'em w czasie rzeczywistym, a tu raczej rzucanie typu że granat zawsze leci np do 5 kratki, zawsze po łuku niezbyt wchodzi w gre. Szczególnie że chcę aby te granaty mogły się odbić, na przykład od Domu. Budynki będa sprite'ami jednak w ich miejscach beda inne sprity ktore beda sluzyly do kolizji. Ale nie wiem jak teraz to rozwiazac. Korzystam z tego przykładu, ktory mi bardzo odpowiada: http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=446916 Tylko doszedlem do takiego momentu ze ta fizyka tak troche...nie wiem jak miala by byc wprowadzona. Mam te całe kolizje zrobione z pudeł w d3d ale jak ja "doczepic" ? To samo z kolizjami. Czy wtedy kolizje maja zostac jak sa [kolizja obj_gracz + obj_collide = zatrzymaj obj_gracz] czy musze je przerobic do danego silnika fizyki? Bullet? Newtone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się