Skocz do zawartości

Need help :/


Markos

Rekomendowane odpowiedzi

Klocki = mniej wydajności niż w kodzie GML, przestarzała metoda = znowu mniejsza wydajność niż nowszymi i lepszymi technikami, dużo osób na multi = ogólne spowolnienie/cięcie ( jeżeli technika gry jest niewydajna ) gry dla wszystkich, wszystkie powyższe powody razem wzięte = tragedia, czyli masz wytłumaczenie ;)

 

Marmot - dla zaczynających tworzyć w multi przykład dobry na jakąś prostą gierkę. Ale już np. zrobienie przewijania ekranu dla każdego gracza osobno może być istną linią Maginota ( wiem z doświadczenia, jak zaczynałem na multi ile było z tym cyrków i ile pomysłów na rozwiązamnie tego problemu ) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...