Flame Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Witam, Mam pewien problem z widokiem w grze... Chciałbym aby gre wyświetlało w wielkości takiej jak to okienko : http://s6286.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?...IHCA28&pv=2 Ale na pełnym ekranie i żeby wokoł bylo czarno... Próbowałem roznych sposobow w ustawieniach widoku pokoju ale nic z tego - zawsze rozciągało mi do wielkości ekranu przy trybie pełnoekranowym... Gra musi być takiej wielkości ponieważ ma obiekty o małych wymiarach a nie chce żeby chodziła w okienku bo nie ma klimatu ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 "Global Game Settings" (chyba 3 ikonka od prawej strony na górnym pasku) => i jedna z 3 opcji (nigdy nie pamiętam która) "Scaling". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flame Opublikowano 13 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 "Global Game Settings" (chyba 3 ikonka od prawej strony na górnym pasku) => i jedna z 3 opcji (nigdy nie pamiętam która) "Scaling". ale jak mam dokładniej napisać ? Global.Scalling ? i co dalej ? Ja jestem początkujący ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Ustawiasz to w ustawieniach gry. Na samej górze GameMakera, pod paskami "File Edit Resources ...". Nie w kodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flame Opublikowano 13 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Ustawiasz to w ustawieniach gry. Na samej górze GameMakera, pod paskami "File Edit Resources ...". Nie w kodzie. Dzięki działa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ereg Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 mozna i v GML: GML //CREATE EVENT global.Fullscreen = 1 window_set_fullscreen(true); window_set_region_scale(1,false); //LMB Pressed event switch (global.Fullscreen){ case 0: window_set_fullscreen(true); window_set_region_scale(1,false); global.Fullscreen=1; break; case 1: window_set_fullscreen(true); window_set_region_scale(-1,false); global.Fullscreen=2; break; case 2: window_set_fullscreen(false); global.Fullscreen=0; break; }; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się