Minecrafcik Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Witam. Mam pewien problem, mianowicie chciałbym zrobić tak, by w grze top down lub 2d, na jedno wychodzi, obiekt którym będzie rzucała postać (np. udko kurczaka ;) ) obracał się sam w locie. Szukałem ale nie znalazłem. Pomoże ktoś? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 jeśli ma się obracać sam obrazek, to w stepie wystaczy image_angle+=1, jeśli ma lecieć po kole (jakaś tam grawitacja) to vspeed+=0.01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Minecrafcik Opublikowano 9 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Wszystko gra, dziękuję bardzo :P A dałoby się jeszcze zrobić tak żeby prędkość obracania była losowana w jakimś zakresie? Bo teraz każdy pocisk, kiedy upadnie, to leży położony w tym samym kierunku. Np. raz byłoby image_angle+=1, a podczas następnego rzutu wylosowałoby się image_angle+=4, najlepiej załóżmy od +1 do +10? Trochę nakręciłem ale mam nadzieję że każdy zrozumie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Create obiektu: predkosc_obrotu=irandom_range(1,10) Step: image_angle+=predkosc_obrotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Przy takim czymś co napisał szmalu będzie to wyglądać bardzo nienaturalnie. Lepiej zmieniaj predkosc obrotu (to co szmalu dał w create) w jakims alarmie np co 0,5 - 1 sek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Minecrafcik Opublikowano 9 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Zrobiłem trochę inaczej na podstawie tego, ale działa, dziękuję za pomoc... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się