Skocz do zawartości

Własny move_towards_point


Compi

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie gmclanowicze.

Otóż pisząc sobie gierke doszedłem do punktu gdzie napisałem własny "move_towards_point" i jest problem.

Gdy instancja znajdzie się docelowych koordynatach, trzesie się jak poje*ana.

 

O to kod:

 

GML
var vx,vy,sx,sy,angle:integer;

obj:TAA;

begin

 

obj:=tu przypisanie

if (obj.x=x) and (obj.x=y) then exit;

angle:=obliczkat_panie_krolu(obj.x,obj.y,x,y);

vx:=round(speed*cos(angle));

vy:=round(speed*sin(angle));

obj.x:=obj.x+vx;

obj.x:=obj.x+vy;

 

Czy ktoś z was może wie jaka jest tego przyczyna.

Pewnie jakis idiotyczny szczegolik którego niedostrzegam, co?

 

Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...