Compi Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Witajcie gmclanowicze. Otóż pisząc sobie gierke doszedłem do punktu gdzie napisałem własny "move_towards_point" i jest problem. Gdy instancja znajdzie się docelowych koordynatach, trzesie się jak poje*ana. O to kod: GML var vx,vy,sx,sy,angle:integer; obj:TAA; begin obj:=tu przypisanie if (obj.x=x) and (obj.x=y) then exit; angle:=obliczkat_panie_krolu(obj.x,obj.y,x,y); vx:=round(speed*cos(angle)); vy:=round(speed*sin(angle)); obj.x:=obj.x+vx; obj.x:=obj.x+vy; Czy ktoś z was może wie jaka jest tego przyczyna. Pewnie jakis idiotyczny szczegolik którego niedostrzegam, co? Pozdrawiam ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Użyj np. distance_to_object <= 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 (obj.x=y) ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 28 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 @up zle przekopiowałem @ALT Faktycznie, zaraz sprawdzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się