Pieter Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Witam! Powoli rozszerzam "przykład" platformówki, który umieściłem w tym temacie, ale w pewnym momencie natrafiłem na problem z którym nie mogę sobie poradzić. Mianowicie, mimo unikania eventu collision i używania place_meeting, zatrzymuje się w ścianie i innych obiektach. Wszystko jest ładnie i pięknie kiedy origin mam ustawiony na 0x0 dla każdego obiektu, lecz gdy ustawiam go na center (24x24) to wszystko zaczyna się sypać i najlepsze jest to, że nie mogę dojść dlaczego... przykład obrazujący problem: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1685437...problem-0.1.zip miejsca w które trzeba zajrzeć: obj_player -> step -> komentarze collisions oraz to samo w obj_simple_physics. EDIT: zła nazwa tematu, zmieniłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Jak tu się jakiś modek znajdzie to napisze, że to bug i żeby zgłosić. Jaka wersja? @EDIT: Dobra wiem, zaraz obczaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ereg Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 GM:S widze u kolegy, i niebarzdo mi sie podoba ( moze za rok,dwa ) dlatego zamalo czasu na oglodanie kodu, ale daj v spr_player dla ORIGIN x=23. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się