Skocz do zawartości

gumowanie napisu i sprajta przy powrocie z 2d do 3d


Rekomendowane odpowiedzi

siema mam taki kod

 

 

d3d_set_projection_ortho(0,0,1280,800,0);

d3d_set_hidden(false);

draw_sprite(spr_robot,-1,111,111)

draw_text(770,510,"NAPIS");

//powrot do 3d

d3d_set_hidden(true);

 

 

po powrocie do 3d sprajt i napis zostaja na ekranie,jak je zgumowac?

bo to nie dziala: :D

delete_text(770,510,"NAPIS");

delete_sprite(spr_robot,-1,111,111)

 

:P

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz albo wywalić tą linijkę, albo zrobić warunek if. Ponieważ, sprajt i

napis sam się usunie, kiedy przestaniesz go rysować.

 

P.S. Co to znaczy gumować?

 

aha...

to zrobie warunek if

ale jak go napisac aby zadzialał gdy 2 obiekty ze soba NIE koliduja

tzn.

 

if obj_a nie koliduje z obj_b {...}

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...