Skocz do zawartości

Potrzebny Kod


Wolfoxer

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o dokładny kod żeby były wyświetlane zmienne global.naboje_pistolet (y=0 x=32 z podążaniem za viewem) i global.naboje_uzi (y=0 x=96 z podążaniem za viewem) bo coś mi z tym nie wychodzi <_<

 

INFORMACJE:

1.Zmienne global.naboje_pistolet,global.naboje_uzi itd... przechowuje obiekt controler_strzelanie

2.Posiadam GM 6.1 NIEZAREJESTROWANY

PROŚBY POZOSTAŁE

1.Nie dobijajcie mnie jak pewna osoba gdy napisałem że mam gm niezarejestrowany ten mi dał przykład który bez opcji dla zarejestrowanych nie ma sensu

2.Prosze przestrzegać powyższego punktu

 

To by było tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

draw_text(x+view_xview[0]+32,y+view_yview[0]//bez+32//,global.naboje_pistolet);
draw_text(x+view_xview[0]+96,y+view_yview[0]//bez+32//,global.naboje_uzi);

 

To +32 to nie zwróciłeś uwagi na prośbę o y=0 czy poprostu chciałeś sprawdzić czy jestem troche noobem czy kompletnym noobem? Ale za kod dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...