Skocz do zawartości

GM8 zasoby


smartboy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam taki problem,że jak próbuje wyexportować zasoby to wyskakuje mi dziwny komunikat ale połapałem się,że to nie wina nazw zasobów tylko wina tego,że wcześniej ten projekt robiony był na gm6.Nie wiem jak to obejść a potrzebuje zaimportować zasoby z innego projektu.Mam tam między innymi rada i inne efekty typu zwalnianie czasu,kamuflaż jak w crysis.zatrzymywanie czasu,aura i 4 krotne zwalnianie czasu.Gdyby tego było mało to bym to do pliku tekstowego wsadził czy coś ale tyle a nie idzie imporotać ani exportowac tego jednego pliku ze starą grą.A tyle roboty już za mną i co teraz? :crying:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprite name "blok" is equal to an object name.

 

Sprite name "tvnoise" is equal to an object name.

 

Sprite name "project" is equal to an object name.

 

Sprite name "projectl" is equal to an object name.

 

Sprite name "projectp" is equal to an object name.

 

Sprite name "oko" is equal to a script name.

 

Sprite name "oko" is equal to an object name.

 

Sprite name "krew bryzga" is invalid.

 

Sprite name "krew bryzga" is equal to an object name.

 

Sprite name "3majkose" is invalid.

 

Sprite name "sin" is equal to a function name.

 

Sprite name "crata" is used twice.

 

Sprite name "313" is invalid.

 

Sprite name "biurko" is equal to an object name.

 

Script name "oko" is equal to a sprite name.

 

Script name "oko" is equal to an object name.

 

Object name "blok" is equal to a sprite name.

 

Object name "tvnoise" is equal to a sprite name.

 

Object name "project" is equal to a sprite name.

 

Object name "projectl" is equal to a sprite name.

 

Object name "projectp" is equal to a sprite name.

 

Object name "krew bryzga" is invalid.

 

Object name "krew bryzga" is equal to a sprite name.

 

Object name "oko" is equal to a sprite name.

 

Object name "oko" is equal to a script name.

 

Object name "biurko" is equal to a sprite name.

 

 

Niebiskie poprawić???

Wszystko...

Najpierw naucz się nazywać, bo kilka razy masz powtórzenia nazwy dla np: obiektu i skryptu, nazwy ze spacjami <facepalm> Poprawiaj wsztystko dopóki nie bd błędów.

 

is equal to a sprite name=powtórzenie

is invalid=zła nazwa(polskie znaki, spacje etc.)

a co do zielonego, to funkcja o nazwie sin już istnieje w gm, więc tą musisz nazwać inaczej, np: sin2, mysin czy coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko...

Najpierw naucz się nazywać, bo kilka razy masz powtórzenia nazwy dla np: obiektu i skryptu, nazwy ze spacjami <facepalm> Poprawiaj wsztystko dopóki nie bd błędów.

 

Dobra dzięki,dałeś mi nadzieję,teraz powalczę z tym a to stare jest,bo z roku 2006 bodajże.Teraz inaczej nazywam spity i objecty. :sp_ike:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...