Skocz do zawartości

Błąd


Trzynasty

Rekomendowane odpowiedzi

Nie, Uzjel po prostu pilnuje. I dobrze. Tu jest podstawa: na czerwono w regulaminie działu jest napisane: "Nigdy nie nazywaj tematu "Pomoc", "Help me!" itp. Tytuł tematu powinien być "mówiący" czyli taki, który od razu po przeczytaniu informuje o poruszanym w nim problemie."

Serio, zmień nazwę na "błąd przy kompilacji", bo to naprawdę mówi o wiele więcej, niż sam "błąd", który może dotyczyć grafiki, wyświetlania, kodu, wszystkiego. Kompilacja to słowo klucz, które pomoże.

 

Co do errora, to nie wiem konkretnie, o co chodzi, ale z powiadomienia ("In object oPlayerTamk, in Event Step event number 0 at line 19: malformed assignment") wynika, że błąd jest w obiekcie oPlayerTamk, w Stepie, w 19 linijce kodu. Sprawdź ją, to może się dowiesz, o co chodzi. Nie wiem, na czym polega druga linijka ("Compile error in Exception at line 0: System.InvalidOperationException: Stos jest pusty.")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, Uzjel po prostu pilnuje. I dobrze. Tu jest podstawa: na czerwono w regulaminie działu jest napisane: "Nigdy nie nazywaj tematu "Pomoc", "Help me!" itp. Tytuł tematu powinien być "mówiący" czyli taki, który od razu po przeczytaniu informuje o poruszanym w nim problemie."

Serio, zmień nazwę na "błąd przy kompilacji", bo to naprawdę mówi o wiele więcej, niż sam "błąd", który może dotyczyć grafiki, wyświetlania, kodu, wszystkiego. Kompilacja to słowo klucz, które pomoże.

 

Co do errora, to nie wiem konkretnie, o co chodzi, ale z powiadomienia ("In object oPlayerTamk, in Event Step event number 0 at line 19: malformed assignment") wynika, że błąd jest w obiekcie oPlayerTamk, w Stepie, w 19 linijce kodu. Sprawdź ją, to może się dowiesz, o co chodzi. Nie wiem, na czym polega druga linijka ("Compile error in Exception at line 0: System.InvalidOperationException: Stos jest pusty.")

To coś z tą 2 chyba, bo step:

GML
if(keyboard_check(k_gas))

{

if(speed<maxspeed)

{

speed+=acc;

}else{

speed=maxspeed;

};

};

 

if(keyboard_check(k_back))

{

if(speed>-(maxspeed/2))

{

speed-=acc/2;

}else{

speed=--(maxspeed/2);

};

};

 

if(keyboard_check(k_left))

{

direction-=2;

};

 

if(keyboard_check(k_right))

{

direction+=2;

};

 

if!(keyboard_check(k_gas) && keyboard_check(k_break) && keyboard_check(k_back))

{

if(speed>0)

{

speed-=0.5/70;

};

if(speed<0)

{

speed+=0.5/70;

};

};

Co do tematu, mi ten error 2 nic nie mówi, więc nie wymyśle mówiącego tematu.

Co do uzjela - zobacz w moje warny:

"Kłótnia w shoutboxie." - Gdzie to jest w regulaminie zabronione (rozumiem np: warn za spam który zrobiłem podczas kłótni, ale samej kłótni w regulaminie nie ma), "Wypowiadanie się bez znajomości tematu" tego nawet chyba nie muszę komentować. To jest niezwykłe, jak admin może karać za coś co nie jest zabronione... Co do warna za temat, też nie musi od razu dawać warna, niech podsunie jakiś lepszy pomysł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
speed=--(maxspeed/2);

Wiem że można dawać dwa i więcej minusów obok siebie, ale śmiesznie to wygląda hyhy

To znaczy, dwa minusy dają plus, więc są zbędne. Nie widzę innych problemów w tym kodzie. Ewentualnie może do zmiennych k_left/right przypisujesz wartość tekstową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...