Trzynasty Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Przy kompilce w GMS: O co chodzi? Zła nazwa tematu - Warn - Uzjel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 1. Zmień nazwę tematu. 2. Obrazek nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzynasty Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 1. Zmień nazwę tematu. 2. Obrazek nie działa. 1. Na jaki? 2. http://zapodaj.net/15018ebec0516.png.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 1. Na inny, chociażby "błąd przy kompilacji". Samo "błąd" nie opisuje niczego, nawet regulamin zabrania takiej nazwy. 2. Tu też nie działa. "Zakaz hotlinkowania" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzynasty Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 1. "błąd przy kompilacji" też dużo mówi... 2. http://zapodaj.net/0a0b696e13435.png.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzynasty Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Uzjel to jak mam to nazwać jak nie wiem nawet czego ten błąd dotyczy... Ty dostajesz kase za warny? Bo ty nadgorliwie się nimi rozrzucasz(nie raz bezpodstawnie łamiąc regulamin) :/ Zmieńcie lepiej administracje, ludzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Nie, Uzjel po prostu pilnuje. I dobrze. Tu jest podstawa: na czerwono w regulaminie działu jest napisane: "Nigdy nie nazywaj tematu "Pomoc", "Help me!" itp. Tytuł tematu powinien być "mówiący" czyli taki, który od razu po przeczytaniu informuje o poruszanym w nim problemie." Serio, zmień nazwę na "błąd przy kompilacji", bo to naprawdę mówi o wiele więcej, niż sam "błąd", który może dotyczyć grafiki, wyświetlania, kodu, wszystkiego. Kompilacja to słowo klucz, które pomoże. Co do errora, to nie wiem konkretnie, o co chodzi, ale z powiadomienia ("In object oPlayerTamk, in Event Step event number 0 at line 19: malformed assignment") wynika, że błąd jest w obiekcie oPlayerTamk, w Stepie, w 19 linijce kodu. Sprawdź ją, to może się dowiesz, o co chodzi. Nie wiem, na czym polega druga linijka ("Compile error in Exception at line 0: System.InvalidOperationException: Stos jest pusty.") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzynasty Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Nie, Uzjel po prostu pilnuje. I dobrze. Tu jest podstawa: na czerwono w regulaminie działu jest napisane: "Nigdy nie nazywaj tematu "Pomoc", "Help me!" itp. Tytuł tematu powinien być "mówiący" czyli taki, który od razu po przeczytaniu informuje o poruszanym w nim problemie." Serio, zmień nazwę na "błąd przy kompilacji", bo to naprawdę mówi o wiele więcej, niż sam "błąd", który może dotyczyć grafiki, wyświetlania, kodu, wszystkiego. Kompilacja to słowo klucz, które pomoże. Co do errora, to nie wiem konkretnie, o co chodzi, ale z powiadomienia ("In object oPlayerTamk, in Event Step event number 0 at line 19: malformed assignment") wynika, że błąd jest w obiekcie oPlayerTamk, w Stepie, w 19 linijce kodu. Sprawdź ją, to może się dowiesz, o co chodzi. Nie wiem, na czym polega druga linijka ("Compile error in Exception at line 0: System.InvalidOperationException: Stos jest pusty.") To coś z tą 2 chyba, bo step: GML if(keyboard_check(k_gas)) { if(speed<maxspeed) { speed+=acc; }else{ speed=maxspeed; }; }; if(keyboard_check(k_back)) { if(speed>-(maxspeed/2)) { speed-=acc/2; }else{ speed=--(maxspeed/2); }; }; if(keyboard_check(k_left)) { direction-=2; }; if(keyboard_check(k_right)) { direction+=2; }; if!(keyboard_check(k_gas) && keyboard_check(k_break) && keyboard_check(k_back)) { if(speed>0) { speed-=0.5/70; }; if(speed<0) { speed+=0.5/70; }; }; Co do tematu, mi ten error 2 nic nie mówi, więc nie wymyśle mówiącego tematu. Co do uzjela - zobacz w moje warny: "Kłótnia w shoutboxie." - Gdzie to jest w regulaminie zabronione (rozumiem np: warn za spam który zrobiłem podczas kłótni, ale samej kłótni w regulaminie nie ma), "Wypowiadanie się bez znajomości tematu" tego nawet chyba nie muszę komentować. To jest niezwykłe, jak admin może karać za coś co nie jest zabronione... Co do warna za temat, też nie musi od razu dawać warna, niech podsunie jakiś lepszy pomysł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 GML speed=--(maxspeed/2); Wiem że można dawać dwa i więcej minusów obok siebie, ale śmiesznie to wygląda hyhy To znaczy, dwa minusy dają plus, więc są zbędne. Nie widzę innych problemów w tym kodzie. Ewentualnie może do zmiennych k_left/right przypisujesz wartość tekstową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się