Skocz do zawartości

Dodanie wartości jako broń


Kerim

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, najbardziej noobskie pytanie ever, męczę się z tym już dobre pół godziny, otóż chcę skorzystać z tego przykładu https://gmclan.org/index.php?plik=151

tylko kurde nie mogę dać wartości broni deagle, nie wiem może wartości tych broni gdzie indziej są, ale szukam i nie mogę znaleźć.

 

len = 15 // odległość ręki od bohatera

 

can = true

laduj = true

 

 

bron[ 1 ] = colt // tworzymy listę broni

bron[ 2 ] = ak47

bron[ 3 ] = mp5

bron[ 4 ] = deagle

 

active = colt // aktywna bron

count = 4 //ilość broni

bron = bron[ active ]

 

/* ------------------------- colt1911 -------------------------- */

weapon_name[ colt ] = 'Colt 1911'

weapon_sprite[ colt ] = spr_colt

weapon_icon[ colt ] = spr_colt_icon

weapon_damage[ colt ] = 25

weapon_sound[ colt ] = snd_colt_fire

weapon_time[ colt ] = 10

 

bullet_sprite[ colt ] = spr_colt_bullet

bullet_speed[ colt ] = 10

 

ammo_zapasowe[ colt ] = 24

ammo_wmagazynku[ colt ] = 12

pojemnosc_magazynka[ colt ] = 12

 

ladowanie_sound[ colt ] = snd_colt_reload

ladowanie_length[ colt ] = 45

 

/* ------------------------- AK47 -------------------------- */

weapon_name[ ak47 ] = 'AK 47'

weapon_sprite[ ak47 ] = spr_ak47

weapon_icon[ ak47 ] = spr_ak47_icon

weapon_damage[ ak47] = 10

weapon_sound[ ak47 ] = snd_ak47_fire

weapon_time[ ak47 ] = 5

 

bullet_sprite[ ak47 ] = spr_ak47_bullet

bullet_speed[ ak47 ] = 15

 

ammo_zapasowe[ ak47 ] = 90

ammo_wmagazynku[ ak47 ] = 30

pojemnosc_magazynka[ ak47 ] = 30

 

ladowanie_sound[ ak47 ] = snd_ak47_reload

ladowanie_length[ ak47 ] = 60

 

 

/* ------------------------- mp5 -------------------------- */

weapon_name[ mp5 ] = 'mp5'

weapon_sprite[ mp5 ] = spr_mp5

weapon_icon[ mp5 ] = spr_mp5_icon

weapon_damage[ mp5 ] = 15

weapon_sound[ mp5 ] = snd_mp5_fire

weapon_time[ mp5 ] = 3

 

bullet_sprite[ mp5 ] = spr_mp5_bullet

bullet_speed[ mp5 ] = 20

 

ammo_zapasowe[ mp5 ] = 45

ammo_wmagazynku[ mp5 ] = 15

pojemnosc_magazynka[ mp5 ] = 15

 

ladowanie_sound[ mp5 ] = snd_mp5_reload

ladowanie_length[ mp5 ] = 60

 

 

/* ------------------------- minigun -------------------------- */

weapon_name[ deagle ] = 'deagle'

weapon_sprite[ deagle ] = spr_minigun

weapon_icon[ deagle ] = spr_minigun_icon

weapon_damage[ deagle ] = 50

weapon_sound[ deagle ] = snd_mp5_fire

weapon_time[ deagle ] = 3

 

bullet_sprite[ deagle ] = spr_mp5_bullet

bullet_speed[ deagle ] = 50

 

ammo_zapasowe[ deagle ] = 45

ammo_wmagazynku[ deagle ] = 15

pojemnosc_magazynka[ deagle ] = 15

 

ladowanie_sound[ deagle ] = snd_mp5_reload

ladowanie_length[ deagle ] = 60

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jako broń proponowałbym obiekt, bo programowanie obiektowe, to zacna rzecz :D

A tu AK47,colt itp to na pewno zmienne globalne, albo nawet stałe.

No właśnie!!

Dorabiasz tą broń, więc gdzieś musisz zdefiniować zmienną globalną, albo stałą "deagle" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...