Kerim Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Cześć, najbardziej noobskie pytanie ever, męczę się z tym już dobre pół godziny, otóż chcę skorzystać z tego przykładu https://gmclan.org/index.php?plik=151 tylko kurde nie mogę dać wartości broni deagle, nie wiem może wartości tych broni gdzie indziej są, ale szukam i nie mogę znaleźć. len = 15 // odległość ręki od bohatera can = true laduj = true bron[ 1 ] = colt // tworzymy listę broni bron[ 2 ] = ak47 bron[ 3 ] = mp5 bron[ 4 ] = deagle active = colt // aktywna bron count = 4 //ilość broni bron = bron[ active ] /* ------------------------- colt1911 -------------------------- */ weapon_name[ colt ] = 'Colt 1911' weapon_sprite[ colt ] = spr_colt weapon_icon[ colt ] = spr_colt_icon weapon_damage[ colt ] = 25 weapon_sound[ colt ] = snd_colt_fire weapon_time[ colt ] = 10 bullet_sprite[ colt ] = spr_colt_bullet bullet_speed[ colt ] = 10 ammo_zapasowe[ colt ] = 24 ammo_wmagazynku[ colt ] = 12 pojemnosc_magazynka[ colt ] = 12 ladowanie_sound[ colt ] = snd_colt_reload ladowanie_length[ colt ] = 45 /* ------------------------- AK47 -------------------------- */ weapon_name[ ak47 ] = 'AK 47' weapon_sprite[ ak47 ] = spr_ak47 weapon_icon[ ak47 ] = spr_ak47_icon weapon_damage[ ak47] = 10 weapon_sound[ ak47 ] = snd_ak47_fire weapon_time[ ak47 ] = 5 bullet_sprite[ ak47 ] = spr_ak47_bullet bullet_speed[ ak47 ] = 15 ammo_zapasowe[ ak47 ] = 90 ammo_wmagazynku[ ak47 ] = 30 pojemnosc_magazynka[ ak47 ] = 30 ladowanie_sound[ ak47 ] = snd_ak47_reload ladowanie_length[ ak47 ] = 60 /* ------------------------- mp5 -------------------------- */ weapon_name[ mp5 ] = 'mp5' weapon_sprite[ mp5 ] = spr_mp5 weapon_icon[ mp5 ] = spr_mp5_icon weapon_damage[ mp5 ] = 15 weapon_sound[ mp5 ] = snd_mp5_fire weapon_time[ mp5 ] = 3 bullet_sprite[ mp5 ] = spr_mp5_bullet bullet_speed[ mp5 ] = 20 ammo_zapasowe[ mp5 ] = 45 ammo_wmagazynku[ mp5 ] = 15 pojemnosc_magazynka[ mp5 ] = 15 ladowanie_sound[ mp5 ] = snd_mp5_reload ladowanie_length[ mp5 ] = 60 /* ------------------------- minigun -------------------------- */ weapon_name[ deagle ] = 'deagle' weapon_sprite[ deagle ] = spr_minigun weapon_icon[ deagle ] = spr_minigun_icon weapon_damage[ deagle ] = 50 weapon_sound[ deagle ] = snd_mp5_fire weapon_time[ deagle ] = 3 bullet_sprite[ deagle ] = spr_mp5_bullet bullet_speed[ deagle ] = 50 ammo_zapasowe[ deagle ] = 45 ammo_wmagazynku[ deagle ] = 15 pojemnosc_magazynka[ deagle ] = 15 ladowanie_sound[ deagle ] = snd_mp5_reload ladowanie_length[ deagle ] = 60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 11 Czerwca 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 spróbuj "deagle" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kerim Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Niestety nie działa ERROR in action number 2 of Create Event for object hero: Error in code at line 73: weapon_name[ "deagle" ] = 'deagle' ^ at position 15: Wrong type of array index Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszan88 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Może (stawiam że na pewno) zmienna deagle przechowuje złą wartość :) A najbardziej podoba mi się słowo "kurde" w opisie problemu. Bez niego nie dałoby się go zrozumieć :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Tablica jako index przyjmuje tylko liczbę. Ogólnie dziwnie to zrobiłeś, ja bym proponował tablice 2-wymiarową: bronie[index_broni, atrybut] = cos_tam; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kerim Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Ja tego nie robiłem, jedynie korzystam z tego przykładu, a potrzebowałem dorobić kolejną broń, więc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Zapewne są to stałe; EDIT: już nawet na końcu zdania zamiast kropki piszę średnik :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszan88 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Ja jako broń proponowałbym obiekt, bo programowanie obiektowe, to zacna rzecz :D A tu AK47,colt itp to na pewno zmienne globalne, albo nawet stałe. No właśnie!! Dorabiasz tą broń, więc gdzieś musisz zdefiniować zmienną globalną, albo stałą "deagle" :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Programowanie obiektowe w GM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszan88 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Programowanie obietowe w cpp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się