Skocz do zawartości

Zmiana stroju itp oraz zatwierdzenie zapisanego tekstu, proszę o pomoc.


Kamlot

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż zrobiłem już sprity do fryzur, bluzek, spodni itp. Zrobiłem już także że podczas Character Creation w mojej grze można te elementy zmieniać, z tym że narazie po jednym kliknięciu na Hair zmieniają sie na nastepnego fryza i chce zrobic by po kolejnym kliknięciu na Hair znowu się zmieniły na nastepne.

Mam też problem z zatwierdzeniem tego co wpisze gracz w danych rubrykach CHaracter Creation jak np. "Name:" zrobiłem już opcje możliwości wpisywania po kliknięciu na miejsce wpisywania ale tekst znika po nacisnięciu enter, oraz jak zrobić by wpisany tekst pokazywał się podczas dalszej gry w tych miejscach gdzie powinien jak np. w Statusie gracza.

 

prosiłbym o pomoc :P z góry wielkie dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż zrobiłem już sprity do fryzur, bluzek, spodni itp. Zrobiłem już także że podczas Character Creation w mojej grze można te elementy zmieniać, z tym że narazie po jednym kliknięciu na Hair zmieniają sie na nastepnego fryza i chce zrobic by po kolejnym kliknięciu na Hair znowu się zmieniły na nastepne.

https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=67 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

um nie jestem jednym z tych, którym za jednym problemem nie chce się chwile poszukać i lecą z tym na forum... ten przykład z FaceMaker jest niezły ale jak sama nazwa przykłądu wskazuje, tylko do twarzy bochatera, ja potrzebuje pomocy do zrobienia edytowania stroju, każdy element stroju to inny sprite który ma swoją animacje ruchu zgodną z animacją ruchu nagiej postaci bochatera.

 

Potrzebuje po prostu pomocy przy zrobieniu ponownej opcji Change Instance object danego elementu ubioru by zaraz po jednym stroju zmieniał się po kliknięciu na drugi :] prosiłbym o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba cie źle rozumiem, chcesz aby można było wybierać ubranie, twarze, włosy postaci itp. Mówisz że przykład pokazuje jak zrobić twarz. Więc w czym problem? Przecież skoro przykład nazywa się FaceMaker, nie oznacza to że w ten sposób można zrobić tylko wybór twarzy. Musisz dalej sam pokombinować z pomoca tego przykładu, gotowego silnika nikt ci nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umm przykład pokazuje jak zrobić edytor twarzy za pomocą klatek danego Spritu, więc jak mam zrobić animacje poruszającego się tego właśnie Spritu skoro w nim będzie zamiast animacji około 20 klatek z samymi strojami?

 

może jest jakiś sposób to bym prosił o podzielenie się takowym ze mną :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

um, ale strój się porusza, wraz z postacią jest dopasowany ruch tak by każda zmiania bluzki czy spodni leżała na spricie do każdego kierunku poruszania, więc nie moge zrobić speed=0, potrzebuje po prostu sposobu na możliwość kilkakrotnego change instance object w jednym evencie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...