Skocz do zawartości

Zablokowane Menu a punkty.


Huron

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , może jestem niedorozwinięty lub głupi ale nie znalazłem rozwiązania na forum.

Chodzi o to że mam parę pokoi(roomów):

1.Menu

2.Poziom1

3.Poziom2

4.Koniec

 

I tutaj zaczyna się problem jeżeli Menu jest na końcu to normalnie liczy mi życie i punkty(używam wbudowanego "zliczacza"),a jeżeli nie to ginę po pierwszym spadnięciu na przeszkodę(lawę).

Proszę o jak najszybszą pomoc , i z góry dziękuję.

 

Edit: Zakładam iż to temu że menu to też room , prosił bym tylko od odpowiedź czy jeżeli zrobię menu (jeśli się da inaczej) to problem będzie rozwiązany?

Mile widziany także jakiś poradnik do tego , lecz do niczego nie zmuszam ale trudzę się z tym problemem już 3 dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie, to słabo wytłumaczyłeś co i jak. Przykładowo ja nie za bardzo zrozumiałem o co biega bo podałeś za mało informacji.

 

Problem może wynikać z tego, że w menu możesz mieć obiekt który ustawia ilość żyć.

 

Dobrze by było jakbyś załączył, albo plik edytowalny gry (wiem, że to raczej odpada), albo kod gdzie ustalasz ilość żyć, kod kolizji z lawą, oraz kod w evencie No More Lives, wtedy możliwe, że ktoś będzie ci w stanie pomóc :P

 

Nie sądzę, aby pokoje miały tutaj coś do gadania... raczej ich zawartość (czyt. obiekty).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak w 1 pokoju tzn "MENU" mam tło i na nim 2 buttony Nowa Gra , Wyjście.

Do rozpoczęcia nowej gry nie użyłem kodu tylko akcje "Go to Next room" do wyjścia "End Game" .

Może powinienem użyć kodu lecz nie wiem jakiego ;]

 

Więc pytam czy zastąpienie kodu samymi akcjami ma coś do rzeczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...