Pablo_4649 Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Witam mam głupi problem. Robię platformówkę i nie wiem jak zrobić aby sprity zmienialy sie gdy gracz skacze lub biega, nie zrozumcie mnie źle - umiem zmieniac sprity, ale gdy zmieniam w tej platformowce to przy skoku koles biegnie... Po prostu nie wiem jaki dac kod przed zmiana sprita. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 sprite_index = nazwa spritu; Jak dales skok, w jakims przycisku to daj tam tez zmiane sprita na odpowiedni... Chyba wiesz jak sie nazywaja (sam im nazwy nadawales...)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 6 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 To akurat umiem, ale chodzi mi o bieg oraz stanie - bieg to animacja, stanie pojedynczy sprite, i nie mam pomysłu na to. Nie ma jakiegos przykladu? Ja dzis na to glowy nie mam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 ale czy sprity biegania i stania to oddzielne? w takim razie dajesz if !(keyboard_check(klawisz prawo) && !(keyboard_check(klawisz lewo) { if kierunek=1 // to dla kierunku w prawo sprite_index=stanie w prawo; if kierunek=2 // to dla kierunku w lewo sprite_index=stanie w lewo; } oczywiscie przed tym daj w create zmienną kierunek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 8 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Pablo1517 A nie da sie dac jakiegos przykladu? PS czy mam dawac zmiane sprita przy kolizji z kazdym objektem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 8 Września 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Zamykam temat, ponieważ rozwiązanie tego problemu znajduje się w przykładzie dostarczanym razem z GM'em. A który to przykład, to już nie zdradzę. Ściągnałeś GM'a i nawet nie sprawdziłeś co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi