BloodDzioch Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Znalazłem na dysku stary projekt z interesującym mnie systemem oświetlenia (pewnie jakiś przerobiony przykład ze strony) Działa to mniej więcej tak: Rysuje na surface'ach czarny prostokąt wielkości rooma. Kasuje ciemność tam gdzie jest określony sprite. Wszystko działa i wgl oprócz jednego: pierwszy obrazek to sprite drugi to jak jest w grze trzeci to jak powinno być. (nie zwracajcie uwagi na kolor w tle) Chodzi generalnie o ładne rozmycie krawędzi oświetlenia. Wie ktoś jak coś takiego zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 http://www.gmclan.org/index.php?sciagnijplik=183 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BloodDzioch Opublikowano 31 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Dobra, ogarnąłem to mniej więcej. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się