Wolfoxer Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Potrzebuje porządnego przykładu na pole widzenia wroga żeby nie widział mnie przez mury (najlepiej na bazie odległości jeśli się da), żebym jak strzelił to ten który jest najbliżej idzie do mnie omijając ściany (bo duchem nie jest :)) żeby sprawdzić kto strzelał (no chyba że będe miał tłumik albo snajperkę), a po zauważeniu mnie żeby zostały wezwane posiłki (z niewidzialnego obiectu 'posilki') umiem ale nie wiem jak zrobić żeby omijając przeszkody dotarły do obiektu 'miejdocpos' (:)). GM 5.0 lub 6.1 niezerejestrowany EDIT: pistolet=1 strzelba=0 or strzelba=1 pistolet=0 czy powyższy kod w create (i jeszcze w stepie że jak pistolet=1 ma pistolet itd...) wroga spowoduje że będzie miał pistolet albo strzelbe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Niezle wymagania. Przeciez to caly silnik jest! Ranma probowal cos takiego zrobic, pole widzenia, glosy, gonienie itd... Ale GM nie wytrzymal i przy wiekszej ilosci obiektow fps drastycznie spadal( o ile dobrze pamietam ), ale jezeli bys nie przesadzal moglo by sie udac. Pare hintow: 1.) Przez sciany: if ( !collsion_line( ...duzo fajnycha argumentow opisanych w helpie ) ). 2.) Omijanie scian: W pokazowce GM 6.1 na oficialnej stronie bylo cos takiego. 3.) Kto strzelal? Moze by przechowywac ID ostatniego strzelajacego i go potem odczytywac? Albo najblizszego "strzelacza". Jest dosc duzo mozliwosci. Sprecyzuj bardziej o co chodzi. 4.) Posilki no to jak juz distance_to_object i !collision_line w tedy mozna to zrobic, ale nie zabardzo rozumiem co? Najblizszych kumpli zwolac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 https://gmclan.org/index.php?plik=87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 4 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Nie chce nikogo obrażać ale: Czy tobie mówi coś słowo NIEZAREJESTROWANY Matthew? Dobra już mniejsza o wszystko ale dajcie mi kod żeby wrog nie widział mnie przez ściany EDIT: Chodzilo mi tam jeszcze o to że jeżeli strzele z broni bez tłumika (ofc to usłyszą) to ten wróg którego dzieli do miejsca wystrzału najmniej pikseli idzie sprawdzić co sie dzieje <- Zrozumiałe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 https://gmclan.org/up78_11_widzenie.html Zamiast tych kwadratow mozesz dac jakies obiekty o dowolnym krztalcie, ktore sie obracaja tak samo jak wrog i sprawdzaja, czy koliduja z graczem. EDIT: Nie rozumiem, ale moze to byc na zlaczach tych morkow. Lepiej je odrobinke na siebie nasowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 4 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Wiem że jestem n00bem zę sam to powiniem se dorobić ale nie umiem bowiem jeśli jestem w polu widzenia wroga ale za murem, to gdy stoje tak prawie idealnie naprzeciw siebie (1-2 pikselki w lewo) to widzi mnie przez mur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się