Skocz do zawartości

Zmiana pozycji


ALT

Rekomendowane odpowiedzi

GML
if keyboard_check_pressed(ord("Q"))

{

if global.xx==2

{

if global.fly==1

{

if place_free(x,y-80)

{

y+=64

global.fly=0

 

 

clearbuffer();

writebyte(2);

writeshort(global.idd);

writeshort(x);

writeshort(y);

sendmessage(global.sock);

 

clearbuffer();

writebyte(16);

writeshort(global.idd);

writeshort(0);

sendmessage(global.sock);

}

}

else if global.fly==0

{

y-=80

global.fly=1

 

 

clearbuffer();

writebyte(2);

writeshort(global.idd);

writeshort(x);

writeshort(y);

sendmessage(global.sock);

 

clearbuffer();

writebyte(16);

writeshort(global.idd);

writeshort(1);

sendmessage(global.sock);

}

}

}

 

 

 

 

if global.fly!=1

{

spd=4

depth=-y

friction=0

}

else if global.fly==1

{

spd=7

depth=-999999

friction=0.5

}

 

Problem polega na tym że, latanie zawsze się przełancza, ale zmiana pozycji już nie zawsze.

Jest to bardzo potrzebne, ponieważ cień pod graczem oddala się od niego podczas włączenia

lotu, a wygląda to dziwnie kiedy cień jakby spada w dół, a gracz zostaje tam gdzie był.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...