ALT Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 GML if keyboard_check_pressed(ord("Q")) { if global.xx==2 { if global.fly==1 { if place_free(x,y-80) { y+=64 global.fly=0 clearbuffer(); writebyte(2); writeshort(global.idd); writeshort(x); writeshort(y); sendmessage(global.sock); clearbuffer(); writebyte(16); writeshort(global.idd); writeshort(0); sendmessage(global.sock); } } else if global.fly==0 { y-=80 global.fly=1 clearbuffer(); writebyte(2); writeshort(global.idd); writeshort(x); writeshort(y); sendmessage(global.sock); clearbuffer(); writebyte(16); writeshort(global.idd); writeshort(1); sendmessage(global.sock); } } } if global.fly!=1 { spd=4 depth=-y friction=0 } else if global.fly==1 { spd=7 depth=-999999 friction=0.5 } Problem polega na tym że, latanie zawsze się przełancza, ale zmiana pozycji już nie zawsze. Jest to bardzo potrzebne, ponieważ cień pod graczem oddala się od niego podczas włączenia lotu, a wygląda to dziwnie kiedy cień jakby spada w dół, a gracz zostaje tam gdzie był. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Czy w place_free nie powinien być plus, zamiast minusa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Ooo dzięki, ale ja gapa :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się