Moho Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Hi, Pobrałem XeAudiere, w create jest tak: GML // Naglowek XaudioHeader() // Inicjujacja biblioteki XaudioInit('XeAudiere.dll') // Ładujemy utwór (odtwarzany strumieniowo, więc nadaje się dla muzyki o dużej wadze, ponieważ plik nie jest ładowany cały do pamięci a tylko jego porcje są ładowanie "w locie") // Zwraca wskaźnik na element utworzonego utworu music=XmusicLoad('demotheme.mp3') // Odtwarza utwór XmusicPlay(music) volume=1 // głośność XmusicVolume(music,volume) No i co bym nie dał na volume to i tak muzyka jest tak samo głośna. Po za tym jak dam w evencie Game End: GML // Zwalniamy utwór z pamięci XmusicFree(music) // Zwalniamy bibliotekę z pamięci XaudioFree() To Game Maker (środowisko) zostaje na pasku start i nie chce się pokazać z powrotem, program odpowiada, mogę np kliknąć prawym, zapisać zmiany i wyjść. Po prostu się nie pokazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Co do głośności to wartośc musi być od 0-1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 zgadza sie, volume musi byc znormalizowane <0;1> a co do zostawania w procesach, zdaje się, że jakieś ponad pół roku temu rozwiązałem ten błąd i możliwe, że masz starszą wersję biblioteki. postaram się poszukać, ewentualnei na gmc.yoyogames.com w temacie XeAudiere powinien być link do najnowszej wersji. Niestety z racji "zahibernowania" kodu biblioteki (nie jestem w stanie na dzień dzisiejszy go odtworzyć) nie mogę sprawdzić, czy faktycznie nie działa :< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Ja używałem twojej biblioteki w DeadPlanet i chyba nawet pobrałem ją z gmclanu i działała prawidłowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=459459&st=0 Znalazłem jedynie to, ale zdaje się że to to samo ;c Mógłbyś PsichiX odgrzebać stabilną wersję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 postaram się, dziś spróbuje odzyskać źródła i zobaczymy, co wtedy da się zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Dzięki, przy okazji, jak zrobić żeby muzyka przechodziła z rooma do rooma, dałem na obiekcie Persistent ale to nic nie daje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 na chwilę obecną - nie wiem. GMa miałem otwartego pół roku temu, zaś projekt audiere może ponad pół, a może nawet rok temu, ot nie pamiętam, ale jak tylko naprawie, to wszystko opiszę co i jak :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się