Mokrad Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 No w końcu.! Dawno tu nie byłem :D. GM 4EVER \m/! Do rzeczy: nie wiem co zrobic by hero zrobil dowolna reakcje podczas postoju np. stoi i po dajmy 30 sek. zaczyna sie rozgladac. Stoi i po 30 sek. zaczyna gwizdac(do tego dajmy dochodz dzwiek gwizdania) i takie tam. Wiecie, losowy event. W wielu grach to jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 GML if !(alarm[0]>0 and alarm[1]>0 and alarm[2]>0){alarm[choose(0,1,2)]=30*room_speed} A w eventach Alarm ustawiasz odpowiednie akcje. Oczywiście tego if rozbuduj aby wykonywał się tylko gdy postać stoi, etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 alarmy i funkcja random_range/choose. Wszystko jest w dokumentacji. Przykład: GML //GRACZ: Create alarm[0]=room_speed*30; GML //GRACZ: Alarm 0 x=choose(1,2,3,4,5); switch(x) { case 1://gwizdanie break; case 2://rozgladanie break; case 3://itd. break; } alarm[0]=room_speed*30; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mokrad Opublikowano 18 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Dobra, dziekuje wam. A dac to wszystko w jednym Spritcie czy w roznych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Jednym. Obiekcie jak już. Sprite to jest sam obrazek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się