ediepl Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Witam, próbuje coś wyskrobać w C++ z SFML 2, stworzyłem sobie klasę class Sprite { private: sf::Texture obrazek; sf::Sprite sprajt; public: //jakieś tam funkcję operator sf::Sprite() { return sprajt; } }; następnie kolejną klasę Player class Player { private: Sprite spr; public: void Draw(); }; i w funkcji Draw() próbuje wyświetlić tego sprita na ekranie okno.draw(spr); Niestety zaraz po włączeniu wyskakuje error C Runtime "pure virtual function call", wie ktoś może dlaczego i jak to naprawić? Ps: Jeśli opakuje to sobie osobną funkcję błąd nie wyskakuje. void draw_sprite(sf::Sprite spr) { okno.draw(spr); } EDIT: Coś jest nie tak z przeciążeniem operatora, bo jeśli odwołam się bezpośrednio do tego "sprajt" to też nie pokazuje błędu. EDIT2: Ok mój błąd, zapomniałem dać magiczne "&" w przeciążeniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się