hopek Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Witam :bye1: Możliwe że problem jest trywialny, ale głowię się nad tym już od paru godzin. Jak uzyskać id obiektu który w tym samym skrypcie stworzyliśmy i jednocześnie pozmieniać mu jego zmienne? (Jakby co obiekt, w którym jest skrypt tworzy masowe ilości obiektów, którym mam zmieniać zmienne) Ma ktoś pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 przed instance_create daj "idd=", zapisze ci wtedy id do zmiennej i możesz zmieniać temu obiektowi zmienne np. za pomocą "with (idd){}" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Działa........... :o Dzięki,nie wiedziałem że problem aż tak trywialny :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 można jeszcze GML with(instance_create(0,0,obiekt)){ zmienna=1 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się