Cordoba Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Tytuł: Darts Gatunek: Sportowa Opis: Symulator gry "Dart" ( jeżeli ktoś nie wie co to za gra proszę zaglądnąć TU ). Na razie można grać sam ze sobą lub z kimś np. z bratem czy kolegom. Planuje dodać do gry graczy CPU i co za tym idzie stworzyć np. takie tryby jak Mistrzostwa Świata, dzięki czemu będzie można zmierzyć się z prawdziwymi graczami Dart-a. Jest to wstępna wersja gry i brakuje w niej menu, muzyki, grafika jest testowa i mogą pojawić się jakieś bugi (choć mam nadzieję, że ich nie ma.). Zachęcam do zagrania i komentowania. Sterowanie: - spacja (zatrzymujemy wskaźniki) - lewa lub prawa strzałka - przesuwamy wskaźnik Download: http://www.gmclan.org/up6767_4_Darts.html Rozmiar pliku: 1297KB Autorzy: - Cordoba Screeny: http://www.gmclan.org/up6767_6_Screen_darts.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Mam tylko nadzieję że nie sprawdzasz kolizji pomiędzy obiektami! To powinno się robić sprawdzając odległość i kąt od środka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 @Threef, nieważne jak ważne, że działa. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Rozwiązanie Threefa jest chyba bardziej precyzyjne. Przecież są funkcje takie jak point_direction i point_distance. W dodatku trafienie w sam środek jest nie możliwe (zawsze trafiam na obrzeża czerwonego kółka). Zwiększ room_speed zamiast większej ilości przeskakiwanych pixeli przez tą kreskę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Rozwiązanie Threefa jest chyba bardziej precyzyjne. Przecież są funkcje takie jak point_direction i point_distance. W dodatku trafienie w sam środek jest nie możliwe (zawsze trafiam na obrzeża czerwonego kółka). Zwiększ room_speed zamiast większej ilości przeskakiwanych pixeli przez tą kreskę. No, nie pomyślałem o tym właśnie, aby zwiększyć room_speed zamiast speed danego obiektu, już naprawione i dzięki za tę uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się